נספח לאסטרטגיה שיווקית – טבלת אקסל
הורידו מכאן: שלב 3 נספח לאסטרטגיה שיווקית הדרך אל היעד – טבלת אקסל
הורידו מכאן: שלב 3 נספח לאסטרטגיה שיווקית הדרך אל היעד – טבלת אקסל
כולם רוצים! גם את, גם אתה וגם אני רוצה לקוחות חדשים לעסק! שיהפכו ללקוחות חוזרים ועל הדרך גם שימליצו על העסק למכריהם וקרוביהם… נשמע אידאלי?
איזון ופרופורציות נכונות בין מה שאתם יודעים וחושבים לבין המציאות בעסק איפה האיזון בין מה שאני חושב שאני יודע למציאות? מה היחס בין מה שקורה
לכל אחד יש קשיים בעסק או/ו בחיים. לא כל אחד מתמודד איתם בצורה שהיה ממליץ בעצמו לקולגה. כי… "אצלי זה אחרת" או "אצלי זה בעיה
מה עדיף? מה מתאים יותר ומתי? מה הכי נכון לעסק שלך? למוצר שלך? ללקוח שלך? אין בנושא הזה נכון או לא נכון, לא תשמעו אותי
מי הטיפוס שעומד מולך? ואיך הכי נכון למכור לו, תקפידו על זה ותעלו את אחוזי הסגירה שלכם משמעותית. במאמרים הקודמים התייחסתי לעקרונות שונים שיסייעו לכם
גם לכם נמאס? בדקו אם אתם מפרסמים בהתאם לכללי המשחק של עולם הפרסום החדש או שאתם עדיין משתמשים בפקס כדי להודיע ללקוח שלכם על מבצע…
טיפול בשתי התסמונות הנותרות – המשך מהמאמר הקודם במאמר הקודם התייחסתי לארבע תסמונות מסוכנות שגורמות לכל מי שנותן להן להשתלט עליו לנזק חמור, אם זה
איך משווקים את העסק בהצלחה? למה פרסום הכרחי להצלחת העסק? מאמר מספר 9 מסדרה בת 11 מאמרים בנושא "עסק מצליח במבחן התוצאה" קודם כל בואו
ואיך לטפל בארבע התסמונות ביסודיות ויעילות ובצורה קלה. את מה שאני הולך לכתוב לכם במאמר הזה חווה כל נותן שירות, יועץ או מאמן שעובד עם
למה צריך להגדיר את המוצר/ים והשרות/ים שלנו?! ואיך עושים את זה?! מאמר מספר 8 מתוך סדרה בת 11 מאמרים בנושא "עסק מצליח במבחן התוצאה" לדעתכם,
הכול מתחיל בחוסר מקצועיות מכירים את הקטע הזה שצריך להזמין בעל מקצוע? אז נכנסים לאינטרנט , מוצאים כמה מספרי טלפון של בעלי המקצוע הנדרשים מחייגים,
אחד הפרמטרים העיקריים להצלחת העסק והיותו רווחי. תתפלאו אבל עדיין קיימים בעלי עסקים שלא יודעים מי קהל היעד שלהם… המאמר הזה יהיה טיפה שונה מקודמיו,
אזהרת שימוש לרעה חשוב לי לגעת בעניין הזה דווקא בתחילתו של המאמר אני חייב לתת דגש על נושא שימוש לרעה בידע ושליטה בטכניקות מכירה, אם
מאמר מספר 6 מסדרה בת 11 מאמרים "עסק מצליח" הגורם העיקרי להצלחת העסק – בכסף אפשר לקנות את כל הכלים ו/או השירותים שהעסק זקוק להם
זה לא הולך להיות סיפור חיים קורע לב (למרות שיש לי את כל הנתונים לייצר אחד כזה) אבל הרומן הארוך שלי עם עולם המכירות גרם
אסטרטגיה? מה זה? משחקים פה? מאמר מספר 5 מתוך סדרה בת 11 מאמרים אסטרטגיה – איך אני הולך להשיג את המטרה שלי (מאמר מספר 4)
מעל 21 שנים של ניסיון במכירות בפועל בעצמי כאיש מכירות בתחילת דרכי, בהמשך בהקמה וניהול צוותי מכירה מכל סוג כמעט, DTD, פרונטליות, טלפוניות, אינטרנטיות, BTP,
מאמר מספר 4 מתוך סדרה בת 11 מאמרים המתווים את הדרך לעסק רווחי. בהמשך יהיו קישורים למאמרים הקודמים בסדרה, מעוניינים לקבל התראה על מאמרים חדשים?